lunes, 26 de septiembre de 2011

Trekking per Garraf

    Aquest passat diumenge dia 25 de setembre, vaig participar en una passejada que organitzava el Centre Excursionista Roca Negra (CERN).

    Vam ser pràcticament 300 participants els que vam començar la caminada en la segona edició que fan per aquest trajecte. El día ha acompanyat molt. No hi havia cap núvol i la temperatura era molt bona. La sortida ha estat a l'hora convenida, pel voltant de les 8:30h del matí. Ens acompanyaven profesionals de Protecciói civil i la Creu Roja.


    Només ha hagut una incidència d'una persona que s'ha torçat el turmell, però res greu, la Creu Roja ha intervingut i tot correcte. He de dir que em parat moltes vegades, perquè la cua de gent es feia cada cop més llarga però ha estat una passejada molt bona i més impresionant del que jo em pensava. no pensava pas que al Garraf tinguès zones tan humides i francament no serà la última vegada que passi per allà.
    Aquesta va ser la ruta que vam fer des de les 8:30h del matí, aproximadament, fins les 14:30h. Sortint des del Castell de Castelldefels, fins a l'ermita del Brugués.

Mapa de la ruta para hacer trekking por garraf

Aquí teniu el recull d'algunes fotos que vaig realitzar en el trajecte:

Gràcies a l'organització:

1 comentario: